בחירת הסוגים האופטימליים של סדרות מיילים שיווקיות עבורך תלויה במספר גורמים:

✔ סוג המוצרים/שירותים שאתה מוכר – האם הם דורשים הסבר והדרכה או מתאימים יותר למבצעים וקידום מכירות.

✔ מחזור המכירה הממוצע – אם יש לך מוצרים שנרכשים לעיתים רחוקות כדאי יותר סדרות להחזרת מעורבות.

✔ אורך מחזור המכירה – אם התהליך מורכב יותר, כדאי סדרות אונבורדינג ארוכות יותר.

✔ סוג הקהל והעדפותיו – לקוחות עסקיים אולי יעדיפו תוכן מקצועי והדרכה.

✔ מטרות השיווק שלך – אם אתה רוצה מיתוג ובניית קהילה, סיפור מותג יותר מתאים.

✔ שלב החיים של המותג – מותג חדש אולי יתמקד באונבורדינג וסיפור המותג.

כמה המלצות כלליות:

🔼 שלב סדרות מסוגים שונים ומגוונים כדי להנות מהיתרונות של כל אחת מהן.

🔼 התחל עם 2-3 סדרות בסיסיות והוסף בהדרגה עם הזמן.

🔼 נתח נתונים כדי לראות מה עובד ומה לא, והתאם בהתאם.

🔼 דאג לאיזון בין תוכן ערכי לבין מיקוד במכירות.

בהצלחה רבה עם סדרות המסרים החכמות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן